Guía de Cursos. Cursos a distancia, Masters en España, Preparación de oposiciones
ATS-DUE Hospitalaria ICS
ATS-DUE Hospitalaria ICS
Inicio > Búsqueda de cursos por criterio
ATS-DUE Hospitalaria ICS

ATS-DUE HOSPITALARIA ICS

ATS-DUE Hospitalaria ICS
ATS-DUE Hospitalaria ICS
CURSO

ATS-DUE Hospitalaria ICS

Aula Tutor - Barcelona
CENTRO

Aula Tutor - Barcelona

TIPO DE CURSOOposicionesMÉTODO|SemiPresencial||A Distancia|
FECHAS CURSOConsultar con el centro HORAS LECTIVASConsultar
PRECIOConsultar con el centroLUGARCataluña / Semipresencial, A distancia
DESCRIPCIÓN: ATS-DUE HOSPITALARIA ICS
Aula Tutor Madrid es un grupo de academias de oposiciones dedicado a la preparación de oposiciones, convocatorias y diversos cursos presenciales (cursos de inglés o business english), formado por un grupo de profesionales cualificados con el único fin de ayudar al alumno a conseguir todos sus objetivos.
OTROS DATOS: ATS-DUE HOSPITALARIA ICS
PROGRAMA: ATS-DUE HOSPITALARIA ICS
REQUISITS GENERALS
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d´un altre estat membre de la Unió Europea o de l´Espai Econòmic Europeu o ostentar el dret a la lliure circulació de treballadors conforme al Tractat de la Unió Europea o a altres tractats ratificats per Espanya o tenir reconegut aquest dret per norma legal.
També podran ser admesos, qualsevulla que sigui la seva nacionalitat, el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels espanyols com dels nacionals d´altres estats membres de la Unió Europea o de l´Espai Econòmic Europeu o dels estats als quals, en virtut del Tractat de la Unió Europea, d´altres tractats ratificats per Espanya o de norma legal, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de 21 anys o majors d´aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors, d´acord amb l´establert als articles 2 i 3 del Reial decret 178/2003, de 14 de febrer, sobre l´entrada i permanència a Espanya de nacionals d´estats membres de la Unió Europea i d´altres estats part a l´Acord sobre l´Espai Econòmic Europeu.
En qualsevol cas, les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola o la d´un altre estat membre de la Unió Europea o de l´Espai Econòmic Europeu ni ostentin el dret a la lliure circulació de treballadors conforme al Tractat de la Unió Europea o a altres tractats ratificats per Espanya o tinguin reconegut aquest dret per norma legal, han de presentar la corresponent documentació expedida per les autoritats competents que acrediti:
La seva nacionalitat.
Ver todo el programa >



Masters en EspañaMasters en España